• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Crítiques
  • Actualitat
  • Estrenes
  • Monogràfics
  • Palmarès

Butaca Reservada logo

menu icon
go to homepage
search icon
Homepage link
  • Crítiques
  • Actualitat
  • Estrenes
  • Monogràfics
  • Palmarès
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
  • ×

    28/09/2016

    EL HOMBRE DE LAS MIL CARAS

    El nou projecte d’Alberto Rodríguez segueix la línia del seu anterior treball, la sobrevalorada La isla mínima, és un film d’una factura visual impecable i suggerent però sense ànima.

    El seu principal problema és el seu ritme: absolutament monòtom i pla que no arriba a arrencar. És ben cert que el muntatge capitulat i esglaonat és necessari pel transcurs dels fets, però no hi ha intensitat en cap moment, a més el seu tempo és massa lent, que sumat al seu dilatat metratge acaba avorrint a l’espectador. L’altre handicap de la pel·lícula és la nul·la empatia que desperten els seus protagonistes: l’impassible durant tot el film Eduard Fernández (excessiu el premi al millor actor del festival de San Sebastián) com a Francisco Paesa i el contingut Carlos Santos (el millor del repartiment) com a Luís Roldán. Una desaprofitada Marta Etura (les seves converses amb Paesa són els millors moments de la trama), un correcte José Coronado (que reclama més protagonisme) i el desafortunat Luis Callejo (que no convenç en cap moment en la pell del ministre Belloch) completen l’estoll de protagonistes d’aquest thriller que transcorre sense provocar res, donant la sensació a l’espectador que el to i la intensitat augmentaran i aniran in crescendo però aquests no arriben. Només, tímidament, l’acció s’accelera en el clímax final però tampoc és tan perceptible, a part d’arribar massa tard, com per torna a captar l’atenció de  l’espectador envers una proposta que ja fa estona que, si bé no ha arribat a desconnectar del tot, simplement ‘veu’ parant-li el mínim interés: el just i necessari per no perdre’s amb el desenvolupament del guió.

    En definitiva, ‘El hombre de las mil caras’ és una proposta que denota ambició i en aquest sentit fracassa: l’única cara de la pel·lícula és d’avorriment.

     

    Entrada anterior « LOS SIETE MAGNÍFICOS
    Següent entrada FLORENCE FOSTER JENKINS »

    Footer

    Col·laboradors

    Axion

    Segueix-nos:

    • 2k Followers

    Contacta amb nosaltres

    info@butacareservada.cat

    Copyright© 2023 · BUtaca Reservada