• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Crítiques
  • Actualitat
  • Estrenes
  • Monogràfics
  • Palmarès

Butaca Reservada logo

menu icon
go to homepage
search icon
Homepage link
  • Crítiques
  • Actualitat
  • Estrenes
  • Monogràfics
  • Palmarès
    • Facebook
    • Instagram
    • Twitter
  • ×

    03/12/2014

    RASTRES DE SÀNDAL

    El trasllat a la gran pantalla de la novel·la d’Asha Miró i Anna Soler-Pont és una proposta irregular. Té un pròleg molt ben aconseguit quan les dues protagonistes són petites i estan a Bombay, el millor del film amb diferència.

    Posteriorment, un cop han crescut i comença la recerca, la pel·lícula té molts alts i baixos en una història que, tot i la seva càrrega emotiva, no desprèn altra sensació de que som davant d’un film sense cap originalitat i que ja hem vist molt semblant en diverses ocasions. Les interpretacions de les dues protagonistes no hi ajuden massa: d’una banda Nandita Das, qui no acaba de transmetre l’angoixa que ha patit el seu personatge durant tota la seva vida, i per l’altra una Aina Clotet que no acaba de trobar el punt al seu personatge i, sorprenentment, no resulta creïble en cap moment. A més les seves escenes amb els seus pares, que haurien de ser un dels moments més potents de la pel·lícula, no tenen cap tipus d’intensitat ni força resultant fins i tot massa pobres i buides.

    Tot i està rodada amb bon pols i amb una bona factura tècnica, la pel·lícula es perd per algunes, bastantes, escenes intrascendents que fan més mal que bé al resultat i un aire general de telefilm que envolta la proposta que li resta molt de l’interés que sí té la novel·la deixant en l’espectador una sensació de decepció.

    Entrada anterior « LOS JUEGOS DEL HAMBRE: SINSAJO, VOL 1
    Següent entrada MAGIA A LA LUZ DE LA LUNA »

    Footer

    Col·laboradors

    Axion

    Segueix-nos:

    • 2k Followers

    Contacta amb nosaltres

    info@butacareservada.cat

    Copyright© 2023 · BUtaca Reservada